søndag 11. juli 2010

Blomster og stein





















Mens vi har vært på ferie, har fantastiske Tomasz (eller en annen i hans firma) lagt belegningsstein på baksiden av huset og en gangsti frem til der det på et senere tidspunkt kommer henoldsvis asfalt og gressplen.





Hele gårsdagen og i halve dag har vi bare nytt å se på så flott det ble, bare med steinen i seg selv, før mannen og meg benyttet oss av nabobarnevakten, og kastet oss i bilen retning Plantasjen!
Resultatet ble en whiskytønne, som er kort og godt fantastisk flott og en ny ampel. Whiskytønnen ble litt "tynn" med kun en Fjellsyrin og lavendelen, så jeg tar meg vel en liten tur i morgen og ser om jeg finner litt "påfyll" til tønnen vår :)

Planen er at alle de gamle, halvsprukne urnene mine, stille og rolig erstattes med nye urner, og vips så er alt nydelig :)
Eller ikke alt da... Det gjenstår masse jobb, men vi har jo god tid!

Vi har jo tenkt å bo her resten av livet :)

Meeen... Jeg med min utålmodige sjel, innser jo at til tross for at vi skal bo her i mange år, blir nok ting ferdig i løpet av neste sommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar