onsdag 21. juli 2010

God shopping

På vei til jobb i dag kom jeg over en (for meg) ny butikk på Laksevåg senter, Small Angels, som ligger i 1 etg på senteret.

Nå er jeg i utgangspunktet ekstremt sjelden på det senteret i det hele tatt, det er sikkert et halvt år siden jeg sist var innom der. For fremtiden derimot, går det nok ikke så lang tid mellom hver gang jeg dukker opp der.

På Small-Angels selger de økologiske klær og garn av bambus, og håndlagde leker i tre i tillegg til masse hudpleieprodukter til både baby og foreldre. Eieren sitter støtt bak kassen og strikker babytepper av økologisk ull/bomull/bambus, som hun også selger i butikken :)

Jeg kjøpte en body i økologisk bambus til Mattias, kjempedeilig, og håndkrem og ansiktssåpe til meg i serien "Big-Angels organic skin care".
Allerede nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte flere bodyer! De var satt ned på halv pris, og er utrolig deilig og silkemyke.

Hudpleieserien er nydelige produkter som ikke kostet en formue.

Nå gleder jeg meg allerede til å kjøre inn der igjen og kjøpe litt mer av både klær og hudpleie samt å prøve meg på å strikke noe i garnet de fører :)

Jeg Elsker at flere våger og starte opp mindre butikker selv, og spesiellt at de satser på økologiske varer :)



Begge bildene er lånt fra Small-angels.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar