onsdag 28. juli 2010

Selvangitt

I morges kom jeg over en annen form for selvangivelse, inne på smuleblogg, som jeg tenkte jeg skulle benytte for å angi meg selv til dere.
Så blir eventuelle nye lesere
litt kjent med hvem jeg er utenom moren og husmoren?

Dagens leppestift/lipgloss
: Push up lip gloss, makeup factory
Dagens duft: Flowers by Kenzo.
Dagens sko
: Hvite sandaler fra Chilli.
Dagens smykker: Gulløredobber jeg fikk av Ricco for 3-4 år siden, gifteringen min og en brosje en vennine gav meg for en stund siden.
Dagens bok,(dvs. den du leser nå): Som vanlig holder jeg på med to bøker samtidig, (dvs at jeg bytter litt på hvilken jeg leser i, når jeg finner tid til å lese). Bøkene er:
"Opp Oridongo" av Ingvar Ambjørnsen og "Ved første blikk" av Nicholas Sparks.
Siste avis du leste: Bergens Tidende
Siste cd du hørte på: Rockatansky
Siste film du så: Wallander
Siste reise du var på: Danmarkstur sist måned, i Nordjylland.
Siste nettsted du var innom før denne bloggen: storm.no
Siste te/kaffe du drakk: Mocca på baker brun
Siste setning du sa: jeg må bare...
List opp tre ting fra vesken din: lipsyl, mobil, bilnøkler

2 kommentarer:

  1. Det er gøy med sånne "selvangivelsder" - blir litt mer kjent med personen bak bloggen,ja;)

    SvarSlett
  2. selvangivelser, skulle det stå...

    SvarSlett