onsdag 21. juli 2010

Et glimt av soverommet

Da vi flyttet inn her, rett før jul, startet jeg vel egentlig med å skulle ta dere med på en rundtur i huset vårt. Det ble visst litt glemt, så jeg tenkte å fortsette på den runden nå.
Da var det vel på tide å vise litt fra soverommet vårt.
Vi har rom i andre etage, med skråtak på ene veggen. Det gjør at det blir litt mindre, men jeg synes det bare gjør rommet mer koselig.
Sengen er nå bare en seng, og skimtes i speilet.

Sminkebordet fant jeg på Finn i fjor høst. Jeg har vel en vag plan om å pusse det litt opp (det har noen merker som ikke er så fine) På den andre siden plager merkene meg ikke, så vi får nå se hva det blir til... Det kan jo være jeg får ånden over meg på et tidspunkt og pusser og maler det litt?

Det lille Faberge´kopi-egget, var en gave fra mine beste venninner, så det skattes høyt.
Det kommer alltid til å minne meg på mine gode venninner, og da er det godt å plassere det et sted hvor jeg ser det hver dag :)

Gardinene fikk jeg for bare et par dager siden (det tar jo litt tid å "bo seg inn i " nytt hus). Stoffet kjøpte jeg i oktober i fjor, men jeg trengte mamma til å få de sydd. Hun er jo en travel kvinne min mor, så da tok det sin tid. Men de er superfine, og passer perfekt til tapetet som er på den veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar