lørdag 4. februar 2012

En bildehistorie...

En bildefortelling fra en helt alminnelig lørdagskveld i Skogvegen.....
Han har fått ny fleece og hue (siden jeg, igjen, har vært på salgsshopping....) og er superstolt og glad for de nye klærne. Alt går på, utenpå pysjen, og plutselig står gutten i gangen:

Mattias: "Jeg må gå nå mamma!"

"Åh? Hvor skal du da?"

Mattias: "Jeg må gå nå og kjøpe middag."

"Jamen det er natt og kaldt ute. Du skal jo sove nå", prøver jeg meg på.....

Mattias: "Nei! Jeg gå ut" - (leende guttestemme)

Mammaen :(Det er meg det...) "Jamen, det er jo mørkt og kaldt ute.....?"

Mattias: "Det er ikke mørke natten ute! Det er dag nå og jeg skal være våken."

"Hadet Mamma!!"

Det lykkes meg, til slutt, å overtale han til å snu i døren.

Det er jo tross alt en litt dårlig ide å begi seg ut i pysj og fleece en lørdagskveld ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar