søndag 20. juni 2010

Bloggkonkurranse

Lindas blogg har en utlodning gående, der du kan vinne hennes hjemmelagde papirfigurer til bruk i scrapping! Det er fint i seg selv, men det var konkurranseregelen jeg likte best:
"For å vere med i konkurranse må du legge igjen ein kommentar om kva du gjer med bildene dine. Limer du dei i album? Scrapper du dei? Lager fotobok? Lar dei ligge på pc'en?......"

DET fikk nemlig meg til å få fingen ut og gjøre klar bestillingen av de siste månedene med bilder!

Jeg har nemlig alltid elsket bilder og foretrukket å kunne se på bilder i et fysisk album. Et jeg kanbla i, kjenne sidene på. Og det koser jeg meg med :) Jeg har sikkert 30 album, og er snart ferdig med det første albumet til Mattias også. (Når det gjelder hans album regner jeg med at det første året er et album, de neste 5 årene blir album nr 2 og de resterende årene han bor hjemme blir til album nr. 3... )

LITT realistisk må man jo være ;) Bildet er fra Lindas blogg

2 kommentarer:

  1. Det er kjekt å kunne bla i fotobøker (eller album) og sjå på bildene istedenfor at dei berre er på pc'en. Eg har nettopp sendt inn ei svær bestilling sjølv, så no har eg mykje å jobbe med. Eg har tenkt at eg skal sette alle kvardagsbilder o.l inn i fotobøker som eg lager på pc'en og så framkalle den- og så scrapper eg dei finaste eller dei som betyr mest for meg.

    SvarSlett
  2. Ja, det er noe helt annet å ha et faktisk lbum. Kjempeglad for at flere synes det. Har sittet mange ganger med venner på besøk og bladd i "gamle minner". Det er alltid like koselig!

    SvarSlett