fredag 18. juni 2010

Ting nærmer seg


Eller... Det vil si: Nå har det i hvert fall begynt å skje noe utenfor dørene her i huset. Da firmaet som skulle murt de 45 metrene mot fjellet måtte utsette det til etter ferien, var jeg mildt sagt fortvilet.
Jeg er på mange måter en utålmodig sjel når det gjelder å få ting gjort, og blir masete når ting tar for lang tid!

Etter å ha ringt diverse andre for å få noen til å gjøre jobben, ender det nå opp med at min bedre halvdel støper en sokkel til muren, sammen med vår gode nabo.

Da kan Tomaz komme å legge belegningssteinen på plassen bak huset her mens vi er på ferie, (bare tenk så gøy det blir å komme hjem fra ferie!)
Så får vi gjøre resten av muren ferdig når vi kommer hjem. Den beste løsningen vi kunne få til, og da er det godt nok for meg :)

Jeg har senvakt i dag og har til og med fått sove litt ekstra i morges, så her går det strålende. I dag har jeg trent min andre runde med 30 days shred (det er fortsatt tungt...)
Ellers er ting som det pleier. Måtte bare ta med litt matbilder ;)Mattias digger når han får spise selv, og på en sånn dag med evig god tid er jo ikke det noe problem :)

Vi koser oss inne i blesten i dag!
Det er verre med karene som står ute og sliter i regn og kulig (i det minste i min målestokk...)


Men men, jeg får vel heller sette en leverpostei i ovnen og lage noe lunsj til de godeste arbeidskarene utenfor...

(Bildene av forskalingen er forøvrig tatt fra badeviduet i andre etage)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar