søndag 13. juni 2010

En spesiell kjole

Da jeg fikk se at Janne skulle lage nettbutikk, og selge klær og ting og tang hun lager selv, sammen med venninnen, Siv, var jeg rask til å sende inn en bestillling på en kjole til min niese som har bursdag i august.

(Skulle flere nieser, som har lært seg å lese, ønske seg noe slikt, er det bare til å gi beskjed).



Jeg synes det er kjempegøy å kunne gi dem jeg er glad i, spesielle gaver.







En helt unik kjole må jo være nettop det!
Bare se og nyt, og besøk gjerne Spetakkel sin webshop her.

4 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole.
    Kjempe fin blogg :-)

    SvarSlett
  2. Takk for besøket. Ja, kjolen er superfin :) Jeg kommer nok til å kjøpe mere derfra!

    SvarSlett
  3. Så fin kjole! Ja, de to er kjempe flinke å sy!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fint at kjolen falt i smak!
    Og takk for omtalen på bloggen din;)

    SvarSlett