mandag 14. juni 2010

Shopping til barnerommet

Etter en koselig dag i åpen barnehage i dag, tok vi turen innom Alveslottet i gågaten på veien hjem.

Jeg skulle jo, selvsagt, bare kikke litt, og kom (selvsagt) ikke tomhendt ut igjen.

(Jeg nevnte akkurat det til hun som jobber der, at når det er så masse flotte ting kan man se og se, lenge, og aldri klare å forlate butikken uten å ha kjøpt et par-tre ting!)
Hun lo litt da og sa at det nettop er det som er hennes "onde plan"...
I så tilfelle fungerer den utmerket på meg ;)

En av tingene jeg kjøpte var denne nydelige høydemåleren. Jeg har sett etter en slik en liten stund, og denne synes jeg passet perfekt! Med nydelige farger i tillegg til at her både er spøkelser, prinsesser og riddere, tar den Mattias og meg virkelig inn i eventyrenes verden! Ganske perfekt for oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar