søndag 11. oktober 2009

Drømmehuset 4

Oj, oj, oj!
Ser at det jammen meg er en stund siden sist jeg hadde en oppdatering på hvordan det står til med husbyggingen!
Fredag var vi oppom huset for å sondere terrenget hva angår mengden av arbeid som gjenstår for å få huset beist ferdig. (Det var nok for mye til at vi når det før vinteren, men pytt med det, vi kan kun gjøre så godt vi kan).
På vei inn i bilen igjen dumpet vi borti vår kjære snekker-Geir, som overrakte oss husnøkkel!!
Det var unektelig en god følelse og sitte med nøkkelen i hånden, så nå gleder vi oss stort til han blir ferdig med platingen, og vi kan låse oss inn kveld etter kveld med maling og tapet i hendene:)

Det er nå bygget lydvegg mellom boenhetene, og vår halvdel er fullstendig separert fra mona og Kristian sin, vi har gatedør og lås:)

I dag har jeg vært og beiset litt listfarge et par timer. Vi må jo benytte anledningen når det er fint vær... Etterpå var vår lille familie oppe for å ta litt bilder. Første bildet er jo utvendig, jeg står liksom og ser inn mot stue og spisestuen. Neste bildet er fra loftsstuen retning vårt (det venstre vinduet)og Mattias (det høyre vinduet) sitt soverom. Med badet helt til høyre, i karnappen.
Det siste er tatt i det som en gang blir stuen vår. Nå klarer kanskje du å få litt fornemmelse av huset vårt?
Moro moro.

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Kjempekoselig at du vil følge bloggen min....som du ser er det bare Janne som følger meg utenom deg:) Har lagt til deg på listen min også. Blir veldig spennende å se huset deres ta form...så kan jeg drømme om enebolig jeg også:)

    SvarSlett
  2. Er relativt ny i blogglandia jeg, så da er det moro med innspill:)
    Det er vilt spennende med husbygging, ja. Men er jo gøy med et oppussingsprosjekt og da:) Du får nok mange ideer etter hvert. Vi må liksom komme på alt på en gang...

    SvarSlett