søndag 4. oktober 2009

Endelig søndag!

Helgen er godt i gang, det er søndag formiddag. Vi har en lang og deilig dag foran oss før ukedagene kommer igjen. Jeg har jo permisjon, så kanskje noen mener det ikke burde bety store forskjellen for meg? Det gjør det. Helgene har vi jo sammen! Mattias, pappa´n og meg:)

Man kan si mangt om det å ha barn, men en ting er et uomstridelig faktum, man kaster ikke bort unødvendig tid på "tull og tøys" som søvn! Det er fortsatt tidlig en søndag morgen, men vi har vært oppe en stund. Nå venter en hel dag med lek, kosing, gode kaffekopper og utpå dagen middagsbesøk hos mine foreldre. Det er bare å nyte søndagstimene vi har sammen og utsette de pliktene og gjøremålene som ikke strengt tatt MÅ gjøres i dag. Jeg legger bena opp i sofaen og skjenker meg en ny kopp kaffe. Ønsker alle en deilig avslappende søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar