fredag 2. oktober 2009

NÅ er den fine høsten her

Etter å ha sett 3 uker simpelthen regne vekk i september, var jeg sinnsykt fornøyd da jeg våknet i morges og kunne se litt soloppgang bak disige fjell. Faktisk så fornøyd at jeg listet ut på altanen med bare føtter for å prøve å forevige øyeblikket. Javisst var det kaldt på mine små tær, men det var en "god" og forfriskende kald følelse, som jeg nesten fortsatt merker litt i kroppen!
Bildet yter ikke rettferdighet til synet, men jeg legger det nå ved alikevel. (min fotograferende mann ville nok ha bedt meg om å hente et annet objektiv, og gjerne stå fra en annen vinkel, men nå gjorde jeg jo ikke det...)

Sånn høst som vi har i dag elsker jeg, og jeg vil nyte dagen med å ta Mattias i bæreselen og gå en tur, treffe en god venninne på kafe Luna og avslutte formiddagen med 5 måneders kontrollen på helsestasjonen. Deretter er vi mer enn klare for en ny deilig helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar