lørdag 9. januar 2010

2010

Hmmm. første innlegget mitt i 2010, kommer når året er 9 dager gammelt... Noe som selvsagt skyldes at vi enda ikke har fått nett hjemme. Pt. sitter jeg hos mine foreldre og prøver å få minsten til å hvile en halvtime, mens jeg sjekker opp i hva som skjer rundt i blogglandia:)
Det er utrolig hvor avskåret jeg føler meg uten internett, og bedre blir det vel heller ikke av at vi har fjernsyn via nett i tillegg og ikke abonnerer på papiraviser... Men men, livet går visst videre alikevel.
Tilbake til 2010!

Etter å ha hatt mange diffuse nyttårsforsetter de siste årene (som: trene mer, spise sunnere osv) har jeg i år bestemt meg for at konkrete målsettinger, ergo målbare, er langt å foretrekke!
Årets blir da som følgende:
- Lære Mattias å sove en hel natt.
- Spise frukt hver dag.
- Spise grønnsaker hver dag.
- gå tur minst ukentlig.
- Trene minst ukentlig.

Så langt har det gått utmerket :) Rent bortsett fra at å lære Mattias å sove en hel natt tydelig er en langvarig prosess, men i det minste en prosess som nå er påbegynt:) Så et sunnere år er i vente for min del, og forhåpentligvis et år med litt bedre og mer sammenhengende søvn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar