mandag 25. januar 2010

Kunsten å nyt dagene!

Nå er snart januar slutt. Det har vært en fantastisk flott måned, med skikkelig vinter, klart og kaldt. Noen klager jo uansett, og mener det er for kaldt, Men...
Det føles MYE kaldere med nordavind, regn og 5 + grader enn det gjør med vindstille, sol og 10 - grader. Så: klapp i og nyt det!
Vi har fått gått noen deilige turer allerede i år, men har fått lekt alt for lite. Det var meningen vi (Mattias og meg i hvert fall) skulle med på leke- ake dag på Dronningen i går. Men, det startet kl 11, og da våknet jeg... Etter årets aller første julebord, med pinnekjøtt og masse god drikke attåt, trengte jeg vel å sove såpasse lenge. Så får Mattias og jeg heller leke litt i snøen i dag vi da:)
Med min halve stilling er det fortsatt rikelig med tid til å kose meg og nyte dagene som mamma:) Da kan jeg trygt sove en halv dag vekk en søndag innimellom.. Eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar