onsdag 13. januar 2010

Kolbensvarden by night

I går kveld klarte vi å gjennomføre planen om å gå på Kolbensvarden igjen! Det var utrolig deilig å gå turen i mørket, med kun hodelykter til å vise vei. Jeg var overrasket over hvor mørkt det var, vi hadde forestilt oss at snøen ville gjøre at det virket lysere, men helt ærlig så hadde vi aldri lykkes i å nå toppen uten lykter. Opp kom vi, her er det billedlige beviset på det:) Alle de andre bildene jeg tok ble alt for mørke, dessverre, for det var god stemning i mørket.
Kort fortalt: enda en tur som fristet til gjentakelse.

3 kommentarer:

  1. oii så spennede da, jeg må jo ærlig talt si jeg aldri har vært på kolbeinsvarden engang *flau*

    Men bare vent til våren kommer så skal eg driste meg opp der jeg også-- hihi

    SvarSlett
  2. Ja, du er pent nødt til å ta turen, i hvert fall nå som du har "røpet" deg :)
    Faktisk burde du ta den nå mens det er snø, det er lettere å gå (ingen gjørme eller vann) og stien er umulig å "miste" så du går deg ikke bort ;)

    SvarSlett
  3. Det var jo faktisk ett poeng.. jeg har tentk det er værre med snøen jeg. *blånn*

    SvarSlett