fredag 22. januar 2010

Tøffeluffer

strikkeprosjekter ja:)

I venninnegjengen har vi gjort det sånn de siste årene at vi ikke kjøper julegaver til alle sammen, men at vi trekker lapper og vi kjøper en gave hver. Nå til jul fikk jeg ånden over meg og strikket tovete tøffeluffer til de i den gjengen som jeg ikke skulle kjøpe noe til. Jeg har kreert disse i forskjellige utgaver og størrelser, og venninne mine ble (sier de i hvert fall, he he) veldig glade!
Sist vi var samlet på en middag hadde en av de med seg sine tøfler, og en annen venninne lurte på om hun kunne ta opp en bestilling. Det kunne hun selvsagt ikke! Men... Jeg kunne jo ikke dy meg allikevel, så nå har jeg strikket til hun også! Nå gjenstår det bare å se om hun blir glad for de. Jeg skal treffe hun til lunsj sånn cirka... nå:)
Så får vi se!
Ha en nydelig helg:)

2 kommentarer:

  1. Jeg ble kjempeglad for de =) har gått med de siden jeg fikk de=)
    Tuuuuusen takk nok en gang =)

    SvarSlett