onsdag 20. januar 2010

Se så stor jeg er blitt:)

Jeg har jo etterhvert innsett at tiden flyr og at den lille, uskyldige babyen min ikke er så liten lengre! (For så vidt heller ikke heeelt uskyldig heller... han har i hvert fall lært at skrik/gråt utnyttes for det det er verdt...)

Men se!
Han reiser seg opp helt alene!

Å reise seg opp er vel mer eller mindre det han beskjeftiger seg med for tiden. Når han ikke står opp sonderer han terrenget for å finne nye ting han kan reise seg opp etter! Dette er helt klart den nye hobbyen!
Bare tenk for et nytt perspektiv tingene får fra hans nyervervede ståsted:) Jeg forestiller meg at det er en "ny" verden som har åpnet seg for lille gutten min. Han er så stolt og fornøyd hver gang, og moren klapper og skryter selvsagt det hun er god for :)

3 kommentarer:

  1. ikke lenge før han 'løper' rundt nå ;)

    SvarSlett
  2. nope. Han er begynt så smått å gå sidelengs langs bordet. Det er ikke lengre trygt for Fluffy i stuen for å si det sånn..

    SvarSlett