onsdag 16. september 2009

Drømmehjemmet 2

Jeg har et klart bilde inne i hodet mitt av hvordan soverommet vårt skal se ut i drømmehuset. Om jeg klarer å finne de fargene, materialene og møblene som skal gjøre soverommet akkurat så innbydende og koselig som jeg ønsker kan jeg ikke garantere. Det jeg vet er at et gammeldags sminkebord er et av "mustene" mine til det rommet. Jeg har sett jevnlig på Finn.no etter det, eller i det minste noe som med litt maling og kjærlighet kan bli slik jeg ønsket.
En genialt enkelt måte å shoppe på! Behagelig plassert i sofaen med min elskede macbook på fanget, tekoppen innen rekkevidde og 2 eposter senere hadde en hyggelig dame lovet å la meg få kjøpe dette flotte møbelet! Jeg er kjempeglad og litt overrasket over å oppdage at for kun 300 kr. og en kjapp tur over broen (som jeg forøvrig sendte mann og bror på), så fikk jeg dette flotte sminkebordet! Etter to runder med salmiakk, en omgang Jif og en omgang universalsåpe ser det slik ut:)
Dermed er veien til mitt perfekte soverom startet! Nå er jeg spent på fortsettelsen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar