lørdag 17. april 2010

Frihelg :)

Det er ikke ofte jeg har en hel helg fri! Nå har vi det, en hel helg fri for avtaler og fri for jobb, hva skal vi da finne på? I går var mannen på en minibytur, mens vi var her sammen med min bror og min niese. Da koste vi oss med middag, gele og legobygging og ikke minst legoriving :)
Min niese passet nøye på at Mattias ikke fikk ta på drømmetårnet vårt. Hun visste nok hva som ville skje da...

Uansett, da vi senere skulle rydde, MÅTTE jeg jo bare sette det på gulvet, sette meg klar med kameraet og se hvor lang tid det tok :)

30 sekunder senere satt en glad gutt og dro fra hverandre bit for bit av tårnet vårt...

Fra slott til skrot på 1 minutt!

Det er ufattelig hvorfor det å ta fra hverandre ting er det gøyeste han gjør, men det er det!


Dagen i dag skal nytes med mange kopper kaffe, kos og lek på gulvet og litt husvask :) Min store plan er også å ta meg en tur inn på loppemarkedet i Loddefjord om et par timer.
Hvis jeg finner veien vel og merke... (Jeg er ikke så kjent i det området at det gjør noe.)

Om jeg det gjør så får vi se da, om jeg finner noen små skatter!
Riktig god helg til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar