mandag 26. april 2010

Nickers :)

Ja, nå har jeg jaggu meg strikket nickers med tilhørende knestrømper og matchende lue til gutten min. I utgangspunktet var den tenkt å brukes til høsten igjen (så desperat var jeg etter å ha noe å strikke på at jeg er begynt å planlegge laaaaangt frem i tid! He he, hvem ville vel trodd det om meg?!)
Men, så kom et klokt hode og spurte meg om det var til 17 mai jeg strikket?
Og, joda, det var jo en utmerket ide det :) Mattias sin kjære mormor gikk sporenstraks og kjøpte bunadskjorte og hjalp meg å feste sætedalsbånd og knapper. Nå har vi kommet så langt at vi til og med har prøvd det på, litt stort men ellers fint. Så da skal mor her bare få sydd fast alle løse ender og lage en dusk, så er vi klare for nasjonaldagen :)

Dersom dagen ikke blir for varm, så blir det hjemmestrikka 17 mai klær på minstemann i år!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er =)
    og sikkert ingen fare for at det blir for varmt 17 mai;)

    SvarSlett
  2. he he nei, 17 mai pleier jo å være alt annet enn varm :)

    SvarSlett