mandag 5. april 2010

Rammer


Jeg har hatt så lyst til å finne noen fargerike rammer til barnerommet. Tidligere har de solgt dem på Foto Knudsen, men nå er de tydeligvis sluttet med det, og diverse andre fotografer selger kun sorte, hvite og sølv-rammer. Men, hvor har de alt mellom himmel og jord? Joda på Ikea hadde de i hvert fall fargerike rammer, som kunne brukes selv om "glasset" ikke er av glass men av plast. Nå har jeg kjøpt en ladning, og er begynt å pimpe de litt opp. Synes de blir søte!
Et lite prosjekt som jeg kan holde litt på med når jeg skulle kjede meg en gang innimellom blir å finne gode bilder av alle de familiemedlemmene som Mattias ikke ser så ofte, slik at vi kan ha bilder av de på rommet hans, som vi kan se på og prate om en gang iblandt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar