mandag 12. april 2010

Tid for planting

Med våren kommer lysten til å gjøre ting ute i hagen, plante blomster og rydde bed. Det er bare det at p.t. har vi ingen hage og heller ingen bed :(

Vi har bare en stor grusplass. I dag har mor her pyntet litt på all den grå grusen ved å plante litt potter utenfor. I tillegg har jeg fått sådd litt frø, slik at det er klar noen hjemmesådde blomster til bedet står klart :)

Derfor var jeg innom Plantasjen på vei hjem fra jobb, for å kjøpe litt blomster, stemorsblomsterfrø, tomatplante og chilifrø. Ricco skal plante noen urter også der, men det må han få lov til å gjøre selv, jeg har bare "gjort klart"...

Drivhuset er nå perfekt plassert under takvinduet på gjesterommet vårt, og jeg kommer nok til å kikke på det daglig for å se på utviklingen :) Under det kan alle fremtidige overnattingsgjester ligge å kikke på himmelen før de sovner :) Jeg er sikker på at det må være kjempekoselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar