søndag 18. april 2010

Våropprydning

I går skulle jeg på fest til en venninne og irriterte meg for hundrede gang over alle klærne som var i skapet mitt som bare er blitt så altfor altfor små... (for ordens skyld, så er jeg rimelig sikker på at de krympet i flyttingen). Uansett: Jeg blir så lei meg av å hele tiden prøve på meg klær som er for liten at jeg rett og slett ble sint i går!

Irritasjonen førte til at jeg nå har tatt ALLE klærne mine ut av skapet og kun lagt de klærne som faktisk passer inn igjen... Skapet mitt har aldri sett så ryddig (eller stusselig) ut før, men nå kan jeg i hvert fall ta på meg de plaggene som er inne i det, uten å se helt forferdelig ut!
Til og med jeg forstår jo at jeg nå bare er nødt til å gå noen runder på shopping, og kanskje gjøre som motebladene sier:

Kjøpe basisplagg som kan kombineres til ulike antrekk, men det må nok vente til lønningsdag ja...

De "overflødige" klærne ligger i en haug og venter på at venninner som fortsatt passer str. xs og s, kommer og plukker med seg det de vil ha før restene stappes i poser og avleveres Fretex! Jeg ønsker dem god shopping :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar