tirsdag 6. april 2010

Nydelige dager

Mattias og meg koser oss virkelig på fridagene mine. Selv om jeg var usannsynlig trøtt da han våknet kl 05.50 i morges, kommer alltid energien litt utpå dagen :)
Heldigvis...
Etter det ukentlige besøket på Terapibadet, fikk både mor og sønn en velfortjent time på puten, før vi puttet i oss lunsj og pakket oss i bilen. Ut på tur :)
I Lien på Ask sammen med en venninne, med termosen og Kornmo-pakken trillet vi avgårde.

Det er nydelig der nå, våren begynner å trenge seg inn i skogen, samtidig som isen fortsatt ligger på vannet og du fortsatt finner snøklatter i grøftene.

Delig deilig tid våren.
Jeg tror jeg har bestemt meg for å alltid ha fri om tirsdagene, og bare kose meg med lillegutten min :) Vi har jo kun søkt barnehage mandag, onsdag og fredag, med oppstart i august, så planen er jo å ha tirsdagen fast til bading og turgåing, så får vi vel ta husarbeidet om torsdagene? Nå er det da bare om å gjøre å finne meg en arbeidsgiver som synes det er en fantastisk god ide å ha faste jobbedager :)
He he, det kan jo bli en utfordring...

Her koser han med Naten, etter å ha sovet gjennom halve turen og hele tepausen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar